Some old poetry ^^

Because I haven’t been writing for a while, I want to start out with posting an older poem.
I wrote it about 4 years ago and it’s in Dutch (sorry non-Dutchies ^^)

Feel free to comment, criticise, like or dislike!
I hope to post something more recent soon!

—————————————————————————–

In een vaag moment

Geregeerd door mijn gedachten

Overspoeld door beelden

En onverwachte krachten

 

Even lijkt het te stoppen

Even, een paar seconden

Vlug keert het weer terug

Word ik er door gebonden

 

Ergens in de stille nacht

Roept een zachte stem mijn naam

Draaiend in mijn slaap

Probeer ik het te verstaan

 

Mijn oren lijken te geloven

Wat mijn gevoel juist niet wil

Ik hoor nog een laatste kreet

Dan is het vreselijk stil

 

Wakker geschrokken door die schreeuw

Open ik snel mijn ogen

Bemerk dat het me meer greep

Dan ik ooit had kunnen dromen

 

(February 2009)

What do you think?

